Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja kliniczna dziecka), studiów podyplomowych z zakresu wczesnego wspomaganie rozwoju dziecka na APS w Warszawie oraz Studium Poradnictwa i Interwencji Kryzysowej IPZ. Posiada kwalifikacje socjoterapeuty oraz terapeuty pedagogicznego. Ukończyła również 4 lata Szkoły Terapii Poznawczo-Behawioralnej CBT.
Odbyła wiele szkoleń z zakresu diagnozy i terapii dzieci z zaburzeniami rozwojowymi (autyzm, zespół Aspergera, FAS, niepełnosprawność intelektualna i in.), jak również wspomagania dzieci rozwijających się prawidłowo (Smyko-multisensoryka®, Zmysły w czasach nadmiaru, Odpieluchowanie bez stresu, Dlaczego dzieci się budzą? O neofobii żywieniowej praktycznie, Guguhopla – od zabawy do mówienia i in.). Ukończyła także liczne kursy dotyczące wspierania rodziców w ich kompetencjach rodzicielskich oraz budowaniu bliskiej relacji z dzieckiem, m.in.: Relacja bez kar i nagród A. Stein, M. Stańczyk, Pozytywna dyscyplina w praktyce – edycja Maluchy. Posiada uprawnienia do prowadzenia warsztatów: Szkoła dla Rodziców – Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały, jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiłyCMPPP oraz Bez klapsa – jak z miłością i szacunkiem wyznaczać dzieciom granice Fundacja Dzieci Niczyje. Współpracuje z Przedszkolem Specjalnym nr 213 na Ursynowie.
W PPP nr 18 prowadzi:
- ocenę poziomu rozwoju dzieci w wieku 0-3 lata,
- diagnozę psychologiczną dzieci w wieku przedszkolnym,
- zajęcia terapeutyczne w ramach wczesnego wspomagania rozwoju,
- konsultacje dla rodziców, dzieci i nauczycieli,
- grupę dla rodziców dzieci z zaburzeniami rozwoju,
- koordynuje pracę zespołu wczesnego wspomagania rozwoju.