Logopeda, neurologopeda, pedagog specjalny, terapeuta pedagogiczny. Ukończyła liczne kursy z zakresu diagnozy i terapii logopedycznej:
- Kurs kwalifikacyjny: „AAC – wspomagające i alternatywne porozumiewanie się osób z poważnymi zaburzeniami komunikacji”
- wybrane szkolenia z Metody Krakowskiej;
- Podejście (VB) VerbalBehavior i zastosowanie VB MAPP w terapii trudności komunikacyjnych u dzieci o zaburzonym rozwoju;
- „Diagnoza zaburzeń mowy u dzieci – prawidłowe rozpoznanie i skuteczne narzędzia terapeutyczne”, „Niedokształcenie mowy o typie afazji (afazja dziecięca) – diagnoza i terapia, „Opóźniony rozwój mowy – diagnoza i terapia”,
- „Skuteczne techniki uczenia pożądanych zachowań oraz eliminowanie barier w procesie uczenia się, „Kociołek Przedszkolny, czyli radzenie sobie z trudnymi zachowaniami u dzieci przy wykorzystaniu technik behawioralnych”, „Wsparcie dziecka z objawami lękowymi”;
- „Diagnoza i terapia zaburzeń przetwarzania słuchowego /ADP/ – nowe możliwości – teoria i praktyka;
- Ogólnopolska Konferencja Logopedyczna – metody diagnozowania i terapii logopedycznej dzieci z zaburzeniami autystycznymi i z Zespołem Apergera, Konferencja „Wspieranie rozwoju dziecka z autyzmem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym” ;
W PPP 18 prowadzi:
- indywidualną terapię logopedyczną;
- sprawuje doradztwo i profilaktykę w stosunku do dzieci, młodzieży i rodziców.