Elżbieta Spakowska

Logopeda, neurologopeda, pedagog specjalny, terapeuta pedagogiczny. Ukończyła liczne kursy z zakresu diagnozy i terapii logopedycznej:

  • Kurs kwalifikacyjny: „AAC – wspomagające i alternatywne porozumiewanie się osób z poważnymi zaburzeniami komunikacji”
  • wybrane szkolenia z Metody Krakowskiej;
  • Podejście (VB) VerbalBehavior i zastosowanie VB MAPP w terapii trudności komunikacyjnych u dzieci o zaburzonym rozwoju;
  • „Diagnoza zaburzeń mowy u dzieci – prawidłowe rozpoznanie i skuteczne narzędzia terapeutyczne”, „Niedokształcenie mowy o typie afazji (afazja dziecięca) – diagnoza i terapia, „Opóźniony rozwój mowy – diagnoza i terapia”,
  • „Skuteczne techniki uczenia pożądanych zachowań oraz eliminowanie barier w procesie uczenia się,  „Kociołek Przedszkolny, czyli radzenie sobie z trudnymi zachowaniami u dzieci przy wykorzystaniu technik behawioralnych”,  „Wsparcie dziecka z objawami lękowymi”;
  • „Diagnoza i terapia zaburzeń przetwarzania słuchowego /ADP/ – nowe możliwości – teoria i praktyka;
  • Ogólnopolska Konferencja Logopedyczna – metody diagnozowania i terapii logopedycznej dzieci  z zaburzeniami autystycznymi i z Zespołem Apergera, Konferencja „Wspieranie rozwoju dziecka z autyzmem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym” ;

W PPP 18 prowadzi:

  • indywidualną terapię logopedyczną;
  • sprawuje doradztwo i profilaktykę w stosunku do dzieci, młodzieży i rodziców.

espakowska@eduwarszawa.pl